Motoreduktory i reduktory walcowe serii MRH Cidepa poosiowe, posiadają korpusy z mocowaniem za łapy lub za kołnierz ale z uwagi na swoje właściwości montażowe czy przyłączeniowe posiadają różne oznaczenia.
Motoreduktory walcowe Cidepa poosiowe
MRHB3 - motoreduktor walcowy mocowany za łapy
MRHB5 - motoreduktor walcowy mocowany za kołnierz (motoreduktor czołowy poosiowy)
Reduktory walcowe Cidepa poosiowe
MRHSB3 - reduktor walcowy mocowany za łapy z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny kołnierzowy
CRB3 - reduktor walcowy mocowany za łapy z wałem wejściowym pełnym
MRHSB5 - reduktor walcowy mocowany za duży kołnierz wraz z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny
CRB5 - reduktor walcowy mocowany za duży kołnierz wraz z wałem wejściowym pełnym
Korpusy motoreduktorów serii MRH występują jako dwa rodzaje, tj mocowany za łapy lub za duży kołnierz (program produkcyjny nie przewiduje korpusu łapowo-kołnierzowego). Obydwie wersie motoreduktorów serii MRH posiadają zawsze wał wyjściowy pełen
Korpusy motoreduktorów walcowych serii MRH Cidepa zawsze są w wersji korpus żeliwny:
Rozmiary reduktora walcowego MRH: 71; 80; 90; 100; 112
Przełożenie: od 4 do 84
Moc silnika elektrycznego na wejściu przy 1500 obr/min: od 0,18 do 7,5 kW
Przyłączenie silnika: kołnierz IEC B5 lub wał wejściowy pełen
Mocowanie: łapy, kołnierz
Motoreduktory walcowe MRHB5 czołowe poosiowe z kołnierzem montującym posiadają ciekawe wymiary kołnierzy. Kołnierze tych motoreduktorów wykonane są dokładnie tak jak kołnierze silników elektrycznych wraz z wałkiem. Jest to klasyczne sprzęgło kołnierzowe typu IEC B5. Taki motoreduktor MRHB5 można przyłączyć w bardzo łatwy sposób do większego reduktora walcowego czy innego który posiada na wejściu kołnierz IEC B5, Rozmiary tych kołnierzy odpowiadają wielkością mechanicznym silników elektrycznych kołnierzowych tj.: 71(160-14), 80(200-19), 90(200-24), 100(250-28), 112(250-28) (fi kołnierza silnika x fi wałka silnika)
Oczywiście należy zbadać lub uzgodnić z fabryką Cidepa co do właściwego zastąpienia silnika elektrycznego motoreduktorem walcowym, który to posiada w sobie dwa stopnie przełożenia. Tak rozbudowany np: reduktor walcowy o motoreduktor walcowy na wejściu wyda z siebie bardzo wolne obroty i bardzo duży moment obrotowy. Szczególną uwagę należy zwrócić na podwyższony moment obrotowy w nowym zestawieniu aby nie przeciążyć reduktora walcowego od strony wolnych obrotów.
Silnik elektryczny z przekładnią walcową MRHSB3 lub MRHSB5 to motoreduktor walcowy MRH Cidepa!!!