Przekładnia ślimakowa - Przekładnie ślimakowe
Przekładnia ślimakowa z korpusem żeliwnym lub aluminiowym
Przekładnie ślimakowe: korpusy aluminiowe KM, Korpusy żeliwne: MQ MF SM
Przekładnie ślimakowe Cidepa w całości są produkowane w Europie w oparciu o europejskie rozwiązania techniczne. Producent Cidepa-Sincron dokłada wszelkich starań w jakości produkowanych przez siebie przekładni ślimakowych. Producent przekładni ślimakowych Cidepa stosuje w swoich rozwiązaniach konstrukcyjnych przekładni ślimakowych korpusy z aluminium i z żeliwa. Fabryka posiada własną odlewnię żeliwa. Dzięki takiej możliwości może stosować różne korpusy w przekładniach ślimakowych oraz różne rozwiązanie konstrukcyjne. Takie rozwiązania konstrukcyjne służą klientowi użytkownikowi przekładni ślimakowych Cidepa, jaki i są bardzo wygodne przy konstruowaniu maszyn i urządzeń.
Taka propozycja szerokiej palety rozwiązań przekładni ślimakowych może zaspokoić wiele wymagających aplikacji i oczekiwań.
Przekładnie ślimakowe w korpusach aluminiowych są tańsze w produkcji i w zakupie ale cechują się mniejszą sztywnością. Natomiast korpusy żeliwne przekładni ślimakowych Cidepa są zdecydowanie wytrzymalsze konstrukcyjnie niż z aluminium. Przekładnie ślimakowa serii MQ i MF są standardowymi rozwiązaniami przekładni ślimakowych w korpusach żeliwnych. Najbardziej sztywną konstrukcją w przekładniach ślimakowch Cidepa są korpusy SM. Przekładnie ślimakowe SM używa sią zdecydowanie w uzasadnionych warunkach, gdzie są odpowiednio większe wymagania co do sztywności korpusu.Przekładnia ślimakowa w korpusie żeliwnym lub z aluminium
Co to jest przekładnia ślimakowa?
Przekładnia ślimakowa - to zespół kół zębatych zazębionych z sobą. Ślimak w przekładni ślimakowej zazębiony z ślimacznicą. Ślimak i ślimacznica w korpusie przekładni ślimakowej osadzone i podparte przez ułożyskowanie. Przekładnia ślimakowa w całości uszczelniona i zalana olejem.
Opis przekładni ślimakowych Cidepa z uwzględnieniem podstawowych różnic i zbieżności:
KM - Przekładnie ślimakowe KM w korpusach z aluminium jako standardowe międzynarodowe rozwiązanie konstrukcyjne.
MQ - Przekładnie ślimakowe MQ w korpusach z żeliwa jako gabarytowe montażowe zamienniki 1:1 przekładni ślimakowych KM(korpus alu.).
MF - Przekładnie ślimakowe MF w korpusach z żeliwa jako zamienniki gabarytowe innych przekładni europejskich i poza europejskich.
MF - Przekładnie ślimakowe MF zaprojektowane w bardzo sztywnych korpusach z żeliwa jako specjalistyczne jednostki napędowe do ciężkich prac.
Czy już używasz znane i cenione przekładnie ślimakowe Cidepa?
Zamów!
Przekładnie ślimakowe Cidepa to europejska produkcja z gwarancją jakości.
Krótkie terminy produkcyjne!
Sprawdź nas!
Przekładnia ślimakowa Cidepa o wielu przełożeniach
Klasyczne przekladnie slimakowe KM oraz MQ posiadają standardowe przełożenie co gwarantuje bardzo dużą zamienność z innymi przekładniami ślimakowymi innych marek. Korpusy przekładni ślimakowej o tych samych wymiarach montażowych. Przekladnie slimakowe Cidepa to europejska produkcja i gwarancja wysokiej jakości.
Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa a standardowe przełożenia z kołnierzami mocującymi silnik elektryczny:
- przekładnia ślimakowa 1 7,5 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 10 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 15 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 20 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 30 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 40 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 50 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 60 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 80 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 100 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
- przekładnia ślimakowa 1 200 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny,
Każda przekładnia ślimakowa KM i MQ Cidepa posiada zawsze w swoim rozwiązaniu sprzęgło złączne z silnikiem elektrycznym wg normy IEC. Kołnierze IEC B5 lub B14 są odpowiednie do przyłączenia silnika elektrycznego do przekładni ślimakowej w sposób trwały i łatwy do zrealizowania.
Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa w korpusach ślimakowych to uniwersalne jednostki transmisji mocy. Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym to klasyczny motoreduktor ślimakowy do napędu maszyn. Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa właśnie dzięki kołnierzom B5 i B14 mają wyjątkowe łatwe sprzęgło do silnika elektrycznego kołnierzowego. Dzięki różnym wielkościom przekładni ślimakowych i różnym przełożeniom oraz różnym IEC można otrzymać bardzo dużą ilość różnych motoreduktorów ślimakowych. Tak zestawiony moto reduktor czyli silnik z przekładnią ślimakową 230v czy 400V to motoreduktor ślimakowy. Takie rozwiązanie konstrukcyjne przekładni ślimakowej KM Cidepa daje różnorodne moce i prędkości obrotowe motoreduktora ślimakowego.
Pierwsza mała przekładnia ślimakowa KM Cidepa to rozmiar 30. Rozmiar przekładni ślimakwej 30 mówi nam gdzie znajduje się ślimak w przekładni ślimakowej względem ślimacznicy. Rozmiar 30 jest rozstawem osi ślimaka a ślimacznicy w przekładni ślimakowej.
Największa przekładnia ślimakowa KM Cidepa to rozmiar 105. Rozmiar 105 jest analogiczny do 30.
Wiele konfiguracji i typów posiadają przekładnie ślimakowe Cidepa
Przekladnia slimakowa do napędu przenośników taśmowych i mieszadeł. Przekladnie slimkaowe do napędu maszyn i urządzeń
Przekładnia ślimakowa z silnikiem do napędu transporterów taśmowych. Przekładnia kątowa ślimakowa do lekkich napędów. Motoreduktory ślimakowe z przekładnią ślimakową to tanie i sprawdzone rozwiązanie w wielu miejscach. Przekładnie ślimakowe mogą być ze sobą łączone dla zwiększenia przełożenia. Silnik + przekładnia ślimakowa to moto reduktor.
tagi:
Przekładnia ślimakowa, przekładnie ślimakowe, mała przekładnia ślimakowa, przekładnia ślimakowa z silnikiem