Przekładnia ślimakowa - Przekładnie ślimakowe

Przekładnia ślimakowa z korpusem żeliwnym lub aluminiowym

Przekładnia ślimakowa: korpus aluminiowy: KM, Przekładnie ślimakowe: korpusy żeliwne: MQ MF SM

Przekładnie ślimakowe Cidepa w całości są produkowane w Europie w oparciu o europejskie rozwiązania techniczne. Producent Cidepa-Sincron dokłada wszelkich starań w jakości produkowanych przez siebie przekładni ślimakowych. Producent przekładni ślimakowych Cidepa stosuje w swoich rozwiązaniach konstrukcyjnych przekładni ślimakowych korpusy z aluminium i z żeliwa. Fabryka posiada własną odlewnię żeliwa. Dzięki takiej możliwości może stosować różne korpusy w przekładniach ślimakowych oraz różne rozwiązanie konstrukcyjne. Takie rozwiązania konstrukcyjne służą klientowi użytkownikowi przekładni ślimakowych Cidepa, jaki i są bardzo wygodne przy konstruowaniu maszyn i urządzeń.

Taka propozycja szerokiej palety rozwiązań przekładni ślimakowych może zaspokoić wiele wymagających aplikacji i oczekiwań.

Przekładnie ślimakowe w korpusach aluminiowych są tańsze w produkcji i w zakupie ale cechują się mniejszą sztywnością. Natomiast korpusy żeliwne przekładni ślimakowych Cidepa są zdecydowanie wytrzymalsze konstrukcyjnie niż z aluminium. Przekładnie ślimakowa serii MQ i MF są standardowymi rozwiązaniami przekładni ślimakowych w korpusach żeliwnych. Najbardziej sztywną konstrukcją w przekładniach ślimakowch Cidepa są korpusy SM. Przekładnie ślimakowe SM używa sią zdecydowanie w uzasadnionych warunkach, gdzie są odpowiednio większe wymagania co do sztywności korpusu.

Przekładnia ślimakowa w korpusie żeliwnym lub z aluminium do dedykowanych aplikacji napędowych.

 

  Co to jest przekładnia ślimakowa?

Przekładnia ślimakowa - to zespół kół zębatych zazębionych z sobą. Ślimak w przekładni ślimakowej zazębiony z ślimacznicą. Ślimak i ślimacznica w korpusie przekładni ślimakowej osadzone i podparte przez ułożyskowanie. Przekładnia ślimakowa w całości uszczelniona i zalana olejem.

 

   Opis przekładni ślimakowych Cidepa z uwzględnieniem podstawowych różnic i zbieżności:

 KM - Przekładnie ślimakowe KM w korpusach z aluminium jako standardowe międzynarodowe rozwiązanie konstrukcyjne. 

 MQ - Przekładnie ślimakowe MQ w korpusach z żeliwa jako gabarytowe montażowe zamienniki 1:1 przekładni ślimakowych KM(korpus alu.).

 MF - Przekładnie ślimakowe MF w korpusach z żeliwa jako zamienniki gabarytowe innych przekładni europejskich i poza europejskich.

 MF - Przekładnie ślimakowe MF zaprojektowane w bardzo sztywnych korpusach z żeliwa jako specjalistyczne jednostki napędowe do ciężkich prac. 

 

Czy już używasz znane i cenione przekładnie ślimakowe Cidepa?

Zamów!

Przekładnie ślimakowe Cidepa to europejska produkcja z gwarancją jakości.

Krótkie terminy produkcyjne!

Sprawdź nas!

 

  Przekładnia ślimakowa Cidepa o wielu przełożeniach

  Klasyczne przekladnie slimakowe KM oraz MQ posiadają standardowe przełożenie co gwarantuje bardzo dużą zamienność z innymi przekładniami ślimakowymi innych marek. Korpusy przekładni ślimakowej o tych samych wymiarach montażowych. Przekladnie slimakowe Cidepa to europejska produkcja i gwarancja wysokiej jakości.

 

  Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa  a standardowe przełożenia z kołnierzami mocującymi silnik elektryczny:

Każda przekładnia ślimakowa KM i MQ Cidepa posiada zawsze w swoim rozwiązaniu sprzęgło złączne z silnikiem elektrycznym wg normy IEC. Kołnierze IEC B5 lub B14 są odpowiednie do przyłączenia silnika elektrycznego do przekładni ślimakowej w sposób trwały i łatwy do zrealizowania.

 

Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa w korpusach ślimakowych to uniwersalne jednostki transmisji mocy. Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym to klasyczny motoreduktor ślimakowy do napędu maszyn. Przekładnie ślimakowe KM i MQ Cidepa właśnie dzięki kołnierzom B5 i B14 mają wyjątkowe łatwe sprzęgło do silnika elektrycznego kołnierzowego. Dzięki różnym wielkościom przekładni ślimakowych i różnym przełożeniom oraz różnym IEC można otrzymać bardzo dużą ilość różnych motoreduktorów ślimakowych. Tak zestawiony moto reduktor czyli silnik z przekładnią ślimakową 230v czy 400V to motoreduktor ślimakowy. Takie rozwiązanie konstrukcyjne przekładni ślimakowej KM Cidepa daje różnorodne moce i prędkości obrotowe motoreduktora ślimakowego.

 

Pierwsza mała przekładnia ślimakowa KM Cidepa to rozmiar 30. Rozmiar przekładni ślimakwej 30 mówi nam gdzie znajduje się ślimak w przekładni ślimakowej względem ślimacznicy. Rozmiar 30 jest rozstawem osi ślimaka a ślimacznicy w przekładni ślimakowej.

Największa przekładnia ślimakowa KM Cidepa to rozmiar 105. Rozmiar 105 jest analogiczny do 30. 

 

Wiele konfiguracji i typów posiadają przekładnie ślimakowe Cidepa 

Przekladnia slimakowa do napędu przenośników taśmowych i mieszadeł. Przekladnie slimakowe do napędu maszyn i urządzeń .
Przekładnia ślimakowa z silnikiem do napędu transporterów taśmowych. Przekładnia kątowa ślimakowa do lekkich napędów. Motoreduktory ślimakowe z przekładnią ślimakową to tanie i sprawdzone rozwiązanie w wielu miejscach. Przekładnie ślimakowe mogą być ze sobą łączone dla zwiększenia przełożenia. Silnik + przekładnia ślimakowa to moto reduktor.

tagi:

Przekładnia ślimakowa, przekładnie ślimakowe, mała przekładnia ślimakowa, przekładnia ślimakowa z silnikiem