Motoreduktor ślimakowy - Przekładnia ślimakowa
Przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym 230v czy 400v lub 24v to motoreduktor ślimakowy
Motoreduktor ślimakowy
Wyszukaj motoreduktor – przekładnię
Wynik z wyszukiwania zostanie automatycznie dodany do formularza 'Zapytanie o produkt'. Jeśli chcesz otrzymać ofertę, prześlij zapytanie.
Motoreduktor, przekładnia walcowa, przekładnia ślimakowa Rysunki w: PDF, AutoCad dwg, SolidWorks sldprt, IGS igs
Motoreduktor ślimakowy do napędu przenośników, transporterów taśmowych i motoreduktor do mieszadła z wałem drążonym
Pełną informację o motoreduktorach Cidepa można znaleźć na stronie www.motoreduktory-cidepa.pl a tam pełną listę produktów wraz z łatwym doborem motoreduktorów przez platformę B2B. Po wpisaniu kilku podstawowych informacji technicznych o zapotrzebowaniu na dany motoreduktor otrzymujemy automatyczny wybór wraz z parametrami. Ponad to automatycznie dostajemy dostęp do plików: PDF, AutoCad, SolidWorks, IGS wraz z możliwością pobrania czy wydruku a nawet zrobienia zapytania o wybrany motoreduktor. Po wpisaniu parametrów technicznych i ilości motoreduktorów możemy uzyskać termin realizacji produkcji. Oczywiście można te czynności pominąć i zwrócić się do firmy Technical Grzegorz Tęgos z pomocą o uzyskanie parametrów i oferty
Motoreduktor ślimakowy to często napęd przenośników taśmowych transportu wewnętrznego
Motoreduktor ślimakowy to przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym 230v czy 400v lub 24v
Reduktor ślimakowy w obudowie aluminiowej z wałem drążonym i ślinikiem do napędu małych mieszadeł
Reduktor ślimakowy to klasyczna przekładnia ślimakowa kątowa a w połączeniu z silnikiem elektrycznym uzyskujemy motoreduktor ślimakowy kątowy. Przekładnia ślimakowa kątowa zmienia kierunek napędu względem osi wału silnika a osi wału wolnoobrotowego przekładni ślimakowej kątowej. Takie ułożenie przekładni ślimakowej kątowej z silnikiem umożliwia często na zachowanie więcej przestrzeni wokół maszyny i nie rozbudowują ją nadmiernie w poprzek. Uzyskujemy wtedy lepszą ergonomię miejsca pracy
Przekładnie ślimakowe - reduktory ślimakowe w obudowach aluminiowych posiadają swoje własne standardowe przełożenia. Wielkość przełożenia ma wydatny wpływ na obniżenie obrotów przyłączonego silnika elektrycznego do przekładni ślimakowej. Należy pamiętać, że wraz z obniżeniem prędkości obrotowej wzrasta moment obrotowy w Nm. Poniżej podstawowe zestawienie przekładni ślimakowej względem przełożenia a możliwości przyłączeniowych silników elektrycznych poprzez kołnierz IEC w rozmiarze B5 oraz w rozmiarze B14, a który jest zainstalowany na wejściu do przekładni ślimakowej. Kołnierz IEC w przypadku przekładni ślimakowych KM jest standardowym rozwiązaniem. Przy określeniu zapotrzebowania na motoreduktor ślimakowy czy samą przekłądnię ślimakową należy określić wielkość kołnierza IEC oraz typ, tak aby było możliwe przykręcenie silnika elektrycznego do przekładni ślimakowej. Motoreduktor ślimakowy może wystąpić jako mała przekładnia ślimakowa lub duża przekładnia ślimakowa z napędem realizowanym przez silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 7,5 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 10 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 15 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 20 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 30 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 40 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 50 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 60 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 80 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 100 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
- reduktor ślimakowy 1 200 z kołnierzem IEC B5 lub B14 pod silnik elektryczny
Silnik z reduktorem ślimakowym to motoreduktor ślimakowy do napędu maszyn i urządzeń. Silnik z przekładnią ślimakową to odpowiednie połączenie przekładni ślimakowej kątowej z silnikiem poprzez kołnierz IEC B5 lub B14. Przy określaniu napędu typu motoreduktor ślimakowy należy wybrać odpowiednie kW silnika elektrycznego i określić z tabel doboru jego obroty nominalne n1. Również w tabelach wyboru silników elektrycznych są określone wielkości mechaniczne samego silnika a w tym średnica wału silnika, średnica kołnierza IEC oraz zamek kołnierza silnika i zazwyczaj cztery otwory w kołnierzu do skręcenia śrubami, które to elementy muszą pasować do kołnierza IEC samej przekładni ślimakowej kątowej. Oczywiście przy takim wyborze należy pamiętać o stosunku Nm przekładni ślimakowej a Nm na wejściu a dostarczanymi z silnika. Jest to bardzo ważny parametr dla określenia fB współczynnika pracy (service factor) całego motoreduktora ślimakowego. Sam współczynnik pracy fB motoreduktora ślimakowego można odczytać z wyszukiwarki motoreduktorów i przekładni oraz z uzyskanego wyszukania.
Motoreduktory ślimakowe ze względu na prędkość obrotową silnika elektrycznego i wybranego przełożenia przekładni ślimakowej mogą uzyskać wyjściowe obroty w różnych zakresach. Poniżej kilka zestawień przykładowych uzyskań obrotów wyjściowych z uwzględnieniem całkowitego przełożenia przekładni ślimakowej a zastosowanego silnika elektrycznego ale sprzęgniętego przez kołnierz przyłączeniowy IEC
Motoreduktor ślimakowy czyli silnik z reduktorem ślimakowym w zestawieniu na wyjściowe obroty wału wolnoobrotowego przekładni ślimakowej po zastosowaniu odpowiedniego przełożenia i standardowego silnika elektrycznego z kołnierzem IEC B5 lub B14
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 7,5 co daje nam około 186 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 10 co daje nam około 100 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 15 co daje nam około 93 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 20 co daje nam około 70 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 30 co daje nam około 46 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 40 co daje nam około 35 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 50 co daje nam około 28 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 60 co daje nam około 23 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 80 co daje nam około 17,5 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 100 co daje nam około 14 obr/min
- motoreduktor ślimakowy z silnikiem 1400 obr/min + przekładnia ślimakowa o przełożeniu 1 200 co daje nam około 7,5 obr/min
Dodatkowe motoreduktory ślimakowe gdzie przekładnia ślimakowa - reduktor ślimakowy mają inne parametry.
Oczywiście są to tylko przykładowe zestawienia silnika z reduktorem ślimakowym i to najbardziej popularne. Przy użyciu innych przekładni ślimakowych MF z innymi przełożeniami czy dodatkowo do zestawu napędowego zastosujemy reduktor walcowy wtedy otrzymamy jeszcze zupełnie inne obroty wału wyjściowego przekładni ślimakowej. Należy również pamiętać, że kołnierze IEC posiadają również silniki elektryczne o innych nominalnych prędkościach obrotowych, np 900 obr/min czy 2800 obr/min. Wtedy takie zestawienie silnik z przekładnią ślimakową będzie posiadało własne wolne obroty wyjściowe inne niż podane w przykładach powyżej
Napięcie zasilania silnika przyłączonego do przekładni ślimakowej wynika z zapotrzebowania klienta - jego aplikacji czy też z możliwości uzyskania przyłącza elektrycznego do eksploatacji motoreduktora ślimakowego. Silnik z przekładnią ślimakową 230v jest bardzo częstym rozwiązaniem w napędach maszyn czy urządzeń. Sam silnik z przekładnią ślimakową 230v może być zasilany bezpośrednio z gniazdka elektrycznego z uziemieniem lub przez falownik 230v. Dzięki zasilaniu silnika 230v przez falownik otrzymujemy motoreduktor z regulacją obrotów. Podobnie ma się temat zasilania na napięcie 400v do układu silnik z przekładnią ślimakową 230v. Również taką przekładnie ślimakową kątową z silnikiem elektrycznym możemy zasilać napięciem 400v bezpośrednio z gniazda zasilania czy też przez falownik. W tym przypadku falownik z silnikiem może być zasilany napięciem 230v lub 400v. Przy takich zestawieniach konieczne jest zbadać jaki użyjemy falownik i jaki użyjemy silnik z przekładnią ślimakową kątową. Ma to wydatny wpływ na poprawną pracę samej jednostki napędowej jaką tu jest motoreduktor ślimakowy
Mała przekładnia ślimakowa w obudowie aluminiowej i z wałem drążonym lub pełnym. Silnik z przekładnią ślimakową to motoreduktor ślimakowy
Reduktor ślimakowy KM Cidepa w obudowie aluminiowej to wysokiej jakości produkt europejski. Silnik z motoreduktorem 230V to motoreduktor jednofazowy. Reduktor ślimakowy z silnikiem 230V to motoreduktor ślimakowy jednofazowy.
tagi:
przekładnia ślimakowa, motoreduktor ślimakowy, silnik z przekładnią ślimakową, reduktor ślimakowy, silnik z przekładnią ślimakową 230v, przekładnia ślimakowa kątowa, przekładnia ślimakowa | 1 10, 1 15, 1 20, 1 30, 1 40, 1 50, 1 60, 1 80, 1 100, 1 200Motoreduktory ślimakowe seria KM
- Instrukcja obsługi i użytkowanie motoreduktorów Cidepa
- Współczynnik pracy fB (servis factor) motoreduktorów Cidepa
- Przekładnia Ślimakowa Samohamowna marki Cidepa