Motoreduktor to przekładnia ślimakowa lub przekładnia walcowa z silnikiem
Silnik z motoreduktorem 230v czy 400v to przekładnia walcowa lub przekładnia ślimakowa z silnikiem elektrycznym czyli motoreduktor Cidepa
Motoreduktor ślimakowy i motoreduktor walcowy oraz przekładnia ślimakowa lub przekładnia walcowa. Cidepa motoreduktory to napędy ogólnego przeznaczenia jako przekładnia z silnikiem
Motoreduktory ślimakowe i przekladnie slimakowe w obudowie żeliwnej
Motoreduktory z przekładniami ślimakowymi w korpusach żeliwnych stosuje się kiedy jest potrzeba większej sztywności samego korpusu i przeniesienia większych obciążeń czy też większej odporności na korozję w agresywnych warunkach środowiskowych. Motoreduktory ślimakowe z przekładniami ślimakowymi w korpusach żeliwnych wykazują wydłużoną żywotność względem przekładni ślimakowych w korpusach z aluminium. Korpusy przekładni ślimakowych KM(aluminium) i MQ(żeliwo) posiadają te same wymiary montażowe. Przekładnie ślimakowe czy motoreduktory ślimakowe MQ czy FM z korpusami żeliwnymi to uniwersalne jednostki napędowe pod względem montażowym, które mogą zastąpić inne znane marki
Przekładnia ślimakowa to przekładnia redukcyjna składająca się z ślimaka i ślimacznicy ułożyskowanej. Para kół przekładni ślimakowej jest osadzona w korpusie żeliwnym. Przekładnia ślimakowa pracuje w kąpieli olejowej. Taki rodzaj przekładni ślimakowej to reduktor ślimakowy.
Moto reduktor składający się z silnika elektrycznego plus przekładnia ślimakowa to motoreduktor ślimakowy.
Motoreduktory walcowe i reduktory walcowe i walcowo stożkowe - sztywne żeliwne konstrukcyjne korpusy
Motoreduktory walcowe i reduktory walcowe pod aplikacje
Motoreduktory z regulacją obrotów
Przekładnie motoreduktory to reduktor ślimakowy czy reduktor walcowy z silnikiem 400v lub 230v to motoreduktor jednofazowy lub po prostu silnik z motoreduktorem 400v
Motoreduktor to silnik z przekładnią walcową lub z przekładnią ślimakową czy z przekładnią walcowo-stożkową.