Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Motoreduktory

Motoreduktory przekładnia ślimakowa lub przekładnia walcowa z silnikiem

Motoreduktory ślimakowy i motoreduktory walcowe oraz przekładnia ślimakowa lub przekładnia walcowa. Cidepa przekładnie motoreduktory to napędy ogólnego przeznaczenia - przekładnia z silnikiem

Motoreduktor walcowy czy motoreduktor ślimakowy lub motoreduktor stożkowo walcowy to elementy napędu składające się z przekładni walcowej czy przekładni ślimakowej lub przekładni stożkowo walcowej oraz jako źródła napędu silnika elektrycznego jednofazowego 230v lub trójfazowego 400v czy też z silnika prądu stałego 12v 24v DC też z kołnierzem IEC. Motoreduktory ogólnego przeznaczenia to połączenie jakości z ceną i uniwersalnością montażową. Początkowa cena zakupowa a amortyzacja i eksploatacja napędu daje odpowiednie zadowolenie. Motoreduktory KM CRM CFM CKM są to nowoczesne i ciche jednostki napędowe - jest to po prostu nowa opracowana seria napędów dla przemysłu. Przekładnia motoreduktor to podstawowy układ napędowy z silnikiem elektrycznym.

Motoreduktory ślimakowe i przekladnie slimakowe w obudowie żeliwnej. Przekładnia z motoreduktorem ślimakowym

Motoreduktory z przekładniami ślimakowymi w korpusach żeliwnych stosuje się kiedy jest potrzeba większej sztywności samego korpusu i przeniesienia większych obciążeń czy też większej odporności na korozję w agresywnych warunkach środowiskowych. Motoreduktory ślimakowe z przekładniami ślimakowymi w korpusach żeliwnych wykazują wydłużoną żywotność względem przekładni ślimakowych w korpusach z aluminium. Korpusy przekładni ślimakowych KM(aluminium) i MQ(żeliwo) posiadają te same wymiary montażowe. Przekładnie ślimakowe czy motoreduktory ślimakowe MQ czy FM z korpusami żeliwnymi to uniwersalne jednostki napędowe pod względem montażowym, które mogą zastąpić inne znane marki

 

Przekładnia ślimakowa to przekładnia redukcyjna składająca się z ślimaka i ślimacznicy ułożyskowanej. Para kół przekładni ślimakowej jest osadzona w korpusie żeliwnym. Przekładnia ślimakowa pracuje w kąpieli olejowej. Taki rodzaj przekładni ślimakowej to reduktor ślimakowy.

 

Moto reduktor składający się z silnika elektrycznego plus przekładnia ślimakowa to motoreduktor ślimakowy

Motoreduktor przekładnia z silnikiem elektrycznym do napędu maszyn i urządzeń w przemyśle.

Motoreduktory walcowe i reduktory walcowe i walcowo stożkowe - sztywne żeliwne konstrukcyjne korpusy. Przekładnia motoreduktor w sztywnym korpusie.

Standardowe motoreduktory nie spełniają warunku bycia konstrukcją maszyny. W specjalnych uwarunkowaniach czy szukaniu miejsca lub chęci stworzenia kompaktowej maszyny można zastosować motoreduktory z korpusami przekładni, które to są wzmocnione - o grubszych ściankach a cała konstrukcja jest tak zaprojektowana aby dawała możliwie największą sztywność. Tak zaprojektowana przekładnia walcowa czy przekładnia stożkowo walcowa ze sztywnym korpusem często nadaje się na element nośny - ramowy danego urządzenia czy maszyny. Cidepa z myślą o takich maszynach i potrzebach zaprojektowała, cztery rodzaje korpusów do realizacji takich celów, przeniesienia obciążeń konstrukcyjnych. Do takich motoreduktorów czy przekładni walcowych można zaliczyć motoreduktory typu XR, ROM, CROM i VCROM. Motoreduktor walcowy prosty to XR, Motoreduktor walcowy płaski to CROM. Motoreduktory stożkowo walcowe CROM i VCROM posiadają przekładnie walcowo stożkowe w obu przypadkach, z tym że różnią się miejscem przyłączenia silnika elektrycznego do samej przekładni lub też posadowienia wału wejściowego pełnego w miejscu silnika. Seria tych przekładni walcowych i przekładni stożkowo walcowych posiada w standardzie rozwiązanie konstrukcyjne na wejściu do przekładni z kołnierzem IEC B5 pod kołnierz i wał silnika lub sam pełen wał wejściowy - do określenia w zamówieniu

Motoreduktory walcowe i reduktory walcowe pod aplikacje. Motoreduktor przekładnia walcowa lub przekładnia walcowa reduktor bez silnika elektrycznego

Motoreduktory przekładnie z regulacją obrotów

Motoreduktory z regulacją obrotów

Przekładnie motoreduktory to reduktor ślimakowy czy reduktor walcowy z silnikiem 400v lub 230v to motoreduktor jednofazowy lub po prostu silnik z motoreduktorem 400v

 

 Co to są motoreduktory?

 Motoreduktory to silniki elektryczne z przekładnią walcową lub z przekładnią ślimakową czy z przekładnią walcowo-stożkową. Motoreduktory stanowią niezależny napęd z własna jednostka napędową. W zależności od zainstalowanego silnika elektrycznego taki jest potrzebny prąd do zasilania. Przekładnia to zazwyczaj reduktor zmniejszający obroty silnika elektrycznego na korzyść podwyższenia momentu obrotowego na wale wyjściowym - zdawczym. Przekładnia - reduktor walcowy czy slimakowy ma własne przełożenie i to jest stopień redukcji obrotów silnika zainstalowanego.

 

Przekładnia motoreduktor do napędu maszyn i urządzeń w przemyśle i rolnictwie
Motoreduktor do mieszadła czy motoreduktor do podajnika lub motoreduktor do wyciągu obornika czy też motoreduktor do wiertnicy to napędy zębate zalane olejem przekładniowym. Przekładnie motoreduktory z silnikiem 400v o różnej mocy kW na indywidualne potrzeby klienta

tagi:

motoreduktory, motoreduktor 230v, silnik z motoreduktorem 230v, przekładnie motoreduktory, motoreduktor jednofazowy, motoreduktor przekładnia, silnik motoreduktor, silnik z motoreduktorem 400v, przekładnia motoreduktor