Przekładnia walcowa

Przekładnie walcowe

Przekładnie walcowe standardowe korpusy do transmisji mocy z silnika bezpośrednio. Innym rozwiązaniem jest wał wejściowy pełen na wejściu do przekładni walcowej. Wał pełen będzie napędzany np. przez przekładnię pasową od silnika czy innego wału maszyny. Przekładnia walcowa plus silnik elektryczny równa się motoreduktor walcowy.

Przekładnie walcowe CRM

Strona wejściowa przekładni walcowej CRM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej CRM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący standard lub inny do wyboru 

 

 

Przekładnie walcowe płaskie CFM

Strona wejściowa przekładni walcowej CRM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej CFM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący 
  • na wale i gumiblok lub ramię reakcyjne

Wał wolnoobrotowy - napędowy przekładni CFM

  • drążony w standardzie 
  • pełen jako wyposażenie 

 

Przekładnie walcowe stożkowe CKM

Strona wejściowa przekładni walcowej CKM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej CKM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący 
  • na wale i gumiblok lub ramię reakcyjne

Wał wolnoobrotowy - napędowy przekładni CKM

  • drążony w standardzie 
  • pełen jako wyposażenie 

 

Przekładnia walcowa standardowe korpusy może mieć zainstalowany silnik elektryczny. Silnik elektryczny jest zintegrowany z przekładnią walcową - reduktorem walcowym przez sprzęgło kołnierzowe IEC kołnierz B5. 

W wyszukiwarkach (dalej po kliknięciu w wybraną przekładnię walcową - reduktor walcowy) można we własnym zakresie wytypować przekładnię walcową. Można samodzielnie również wytypować przekładnie walcowe stożkowe walcowe. Również można od razu wytypować kompletny

motoreduktor walcowy czyli silnik z przekładnią -

przekładnie motoreduktory

Warto zauważyć, że wyszukiwarki są dedykowane do silników elektrycznych o nominalnych obrotach 1500 obr/min. Jest to bardzo ważny parametr w doborze przekładni walcowej. Przy zachowaniu tego samego kW silnika elektrycznego a wyborze innych obrotów nominalnych należy zwrócić uwagę na Nm. Wybierając inne obroty nominalne np. 1000 obr/min zainstalujemy na wejściu większy moment obrotowy Nm. Jest to bardzo ważny czynnik dla określenia fB - servis faktor - współczynnik bezpieczeństwa pracy dla przekładni walcowej a zainstalowanych Nm na wejściu.

W razie czego służymy pomocą 

 

Czy już używasz przekładnie walcowe standard marki Cidepa?

Może potrzebujesz przekładnie walcowe standardowe kompatybilne?

Jeśli tak, już masz rozwiązanie!

Zapraszamy, już inni korzystają Miły aspekt pracy z motoreduktorami

 

Przekładnie walcowe  CRM CFM i przekładnie stożkowo walcowe CKM Cidepa to europejski jakościowy produkt

 

 

 

Przekładnie walcowe wzmocnione korpusy konstrukcyjne , które mogą być konstrukcją maszyn. Przekładnie walcowe tej serii konstrukcyjnej służą do redukcji obrotów silnika i podniesieniem momentów obrotowych. Są to inaczej reduktory walcowe zębate dwu i trzystopniowe.  Posiadają dwie możliwości przyłączeniowe napędu. Kołnierz B5 pod silnik elektryczny kołnierzowy lub na wejściu do przekładni walcowej wał pełen. Wał pełen będzie napędzany np. przez przekładnię pasową od silnika czy innego wału maszyny.

Przekładnie walcowe XR

Strona wejściowa przekładni walcowej XR

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej XR

  • łapy 
  • kołnierz mocujący

 

Przekładnie walcowe płaskie ROM

Strona wejściowa przekładni walcowej ROM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej ROM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący 
  • na wale i ramię reakcyjne

Wał wolnoobrotowy - napędowy przekładni ROM

  • drążony w standardzie 
  • pełen jako wyposażenie 

 

Przekładnie walcowo stożkowo walcowe CROM

Strona wejściowa przekładni walcowej CROM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej CROM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący 
  • na wale i ramię reakcyjne

Wał wolnoobrotowy - napędowy przekładni CROM

  • drążony w standardzie 
  • pełen jako wyposażenie 

 

Przekładnie stożkowe walcowe VCROM

Strona wejściowa przekładni walcowej VCROM

  • wał wejściowy pełen
  • kołnierz IEC B5

Mocowanie przekładni walcowej VCROM

  • łapy 
  • kołnierz mocujący 
  • na wale i ramię reakcyjne

Wał wolnoobrotowy - napędowy przekładni VCROM

  • drążony w standardzie 
  • pełen jako wyposażenie 

 

Przekładnia walcowa korpusy konstrukcyjnie wzmocnione może mieć zainstalowany silnik elektryczny. Silnik elektryczny jest zintegrowany z przekładnią walcową - reduktorem walcowym przez sprzęgło kołnierzowe IEC B5. 

W wyszukiwarkach (dalej po kliknięciu w wybraną przekładnię walcową - reduktor walcowy) można we własnym zakresie wytypować przekładnię walcową odpowiednią do aplikacji. Można samodzielnie również wytypować przekładnie walcowe stożkowe walcowe.

Warto zauważyć, że wyszukiwarki są dedykowane do silników elektrycznych o nominalnych obrotach 1500 obr/min. Jest to bardzo ważny parametr w doborze przekładni walcowej. Przy zachowaniu tego samego kW silnika elektrycznego a wyborze innych obrotów nominalnych należy zwrócić uwagę na Nm. Wybierając inne obroty nominalne np. 1000 obr/min zainstalujemy na wejściu większy moment obrotowy Nm. Jest to bardzo ważny czynnik dla określenia fB - servis faktor - współczynnik bezpieczeństwa pracy dla przekładni walcowej czy przekładni walcowej stożkowej walcowej a zainstalowanych Nm na wejściu.

W razie czego służymy pomocą 

 

Przekładnie walcowe i przekładnie stożkowo walcowe Cidepa o korpusach wzmocnionych mogą być wyposażone w beckstop (blokada ruchu powrotnego) i wzmocnione łożyska - na zapytanie

 

Czy już używasz przekładnie walcowe o wzmocnionych korpusach?

Może potrzebujesz przekładnie walcowe bardziej odporne na przeciążenia?

Jeśli tak, już masz rozwiązanie!

Zapraszamy, już inni korzystają Miły aspekt pracy z motoreduktorami

 

Przekładnie walcowe  XR ROM i przekładnie stożkowo walcowe CROM VCROM Cidepa to europejski jakościowy produkt

 

 

 

Przekładnia walcowa prosta na łapach lub mocowana za kołnierz. Przekładnia walcowa lub przekładnia stożkowo walcowa z wałem drążonym lub pełnym

 

 

Co to jest przekładnia walcowa?

 

Przekładnia walcowa to koła zębate zazębione ze sobą a osadzone na wałach a wały podparte łożyskami. Standardowo przekładnia walcowa może być jednostopniowa, dwu lub trzystopniowa. Przekładnie walcowe o zębach skośnych w korpusach z uszczelnieniem są zalane olejem. Przekładnie walcowe najczęściej mają łapy lub kołnierz mocujący. 

 

 

Galeria przekładni walcowych

   Przekładnie walcowe, Przekładnie walcowe proste, Przekładnie walcowe płaskie, Przekładnie walcowo stożkowe, Przekładnie stożkowo walcowe. Mocowanie przekładni walcowych: łapy lub kołnierz. Wały pełne lub drążone w przekładniach walcowych. Wyposażenie przekładni walcowej: gumiblok, ramię reakcyjne, pierścienie zaciskowe a nawet łożyska wzmocnione. W przekładniach walcowych o korpusach konstrukcyjnych wzmocnionych możliwość wzmocnionych łożysk a nawet blokada ruchu powrotnego (beckstop)

 

   Na fotkach w galerii występują same przekładnie walcowe bez silników elektrycznych. Natomiast w innych zakładkach strony są wyszukiwarki tych przekładni walcowych z silnikami i bez. Wystarczy kliknąć w foto wybranej przekładni walcowej powyżej, z czerwonymi napisami(fotki wyżej). Tam Państwo znajdziecie odpowiednią wyszukiwarkę wybranej przekładni walcowej lub całego motoreduktora walcowego. Oczywiście po wpisaniu podstawowych danych technicznych, do czego zapraszamy. Dziś dobór przekładni walcowej jest łatwy i intuicyjny. Podobnie jest z motoreduktorami walcowymi czy motoreduktorami walcowo stożkowymi czy stożkowo walcowymi.

W razie czego jesteśmy gotowi dopomóc.

ZAPRASZAMY!

Czy już używasz sprawdzonych przekładni walcowych Cidepa?

Wielu już używa z korzyścią nasze przekładnie walcowe.

Przekładnie walcowe Cidepa to jakościowy napęd, produkowany w Europie!

Przekładnie walcowe o zębach skośnych do napędu mieszałek walcy taśmociągów walcy młynów nożyc itd. Przekladnie walcowe występują z wałem pełnym i drążonym.
Przekładnia jednostopniowa walcowa czy przekładnia walcowa dwustopinowa czy też przekładnia trzystopniowa walcowa znajdziesz w ofercie Cidepa. Przekładnie walcowe Cidepa są produkowane w całości w Europie

tagi:

przekładnia walcowa, przekładnie walcowe, przekladnia walcowa, przekładnia zębata walcowa, przekładnia walcowa prosta, przekładnia stożkowo walcowa, przekładnia walcowo stożkowa, przekładnia walcowa płaska, przekładnie walcowe | jedno stopniowe dwustopniowe trzystopniowe