Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Reduktory walcowe - przekładnie przemysłowe Tandem RL-CRL Przekładnia zębata reduktor marki europejskiej Cidepa

Przekładnie przemysłowe

Przekładnie przemysłowe - przekładnia zębata reduktor Cidepa o osiach prostopadłych i równoległych TANDEM RL-CRL

Przekładnia Przemysłowa

Przekładnie przemysłowe Tandem RL-CRL  Przekładnia zębata reduktor Cidepa o osiach równoległych i o osiach prostopadłych
Pozostałe przekładnie przemysłowe
Strona główna firmy Technical Grzegorz Tęgos

Przekładnia zębata reduktor z silnikiem elektrycznym lub bez

Przekładnie przemysłowe CRL Przekładnia zębata reduktor
wały pełne, mocowanie łapy

CRL3

CRL3

Trzystopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe pełne, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe CRL3 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy pełen * mocowanie: łapy * ilość stopni: trzy * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
 CRL4

CRL4

Czterostopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe pełne, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe CRL4 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy pełen * mocowanie: łapy * ilość stopni: cztery * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe CRL Cidepa o osiach prostopadłych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: dwustopniowe, trzystopniowe lub czterostopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach prostopadłych występuje zawsze przekładnia stożkowa i jeden, dwa lub trzy stopnie walcowe. Przekładnie przemysłowe CRL Cidepa występują zawsze z wałami pełnymi. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału według rysunku zamawiającego. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor CRL europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie prostopadłe to znaczy pod kątem 90 stopni. Takie ułożenie wałów powoduje zmianę kierunków przeniesienia napędu i transmisji mocy. Wał wyjściowy wolnoobrotowy w tej wersji przekładni przemysłowych występuje jako pełen. Na wał pełen takiej przekładni przemysłowej można nasadzić koło zębate czy koło zębate łańcuchowe i poprzez taką przekładnię zębatą czy łańcuchową transmitować dalej napęd. Innym rozwiązaniem jest zasprzęglenie poprzez np. sprzęgło palcowe z drugim wałem odbierającym obroty i Nm.

W tej wersji przekładnia przemysłowa CRL posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło elastyczne palcowe czy inne sprzęgło elastyczne co w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe do przekładni zębatej reduktor a tym samy uzyskać inne całkowite przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia.

Mocowanie przekładni przemysłowej CRL jest zawsze na łapach do konstrukcji maszyny

Przekładnie przemysłowe CRLH Przekładnia zębata reduktor
wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

CRLH2

CRLH2

Dwustopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe CRLH2 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: dwa * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
CRLH3

CRLH3

Trzystopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe CRLH3 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: trzy * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
CRLH4

CRLH4

Czterostopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe CRLH4 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: cztery * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe CRLH Cidepa o osiach prostopadłych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: dwustopniowe, trzystopniowe lub czterostopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach prostopadłych występuje zawsze przekładnia stożkowa i jeden, dwa lub trzy stopnie walcowe. Przekładnie przemysłowe CRLH Cidepa występują zawsze z wałami wejściowymi pełnymi oraz wałem wyjściowym wolnoobrotowym drążonym. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału drążonego według rysunku zamawiającego. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor CRLH europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie prostopadłe to znaczy pod kątem 90 stopni. Takie ułożenie wałów powoduje zmianę kierunku przeniesienia napędu i transmisji mocy. Wał wyjściowy wolnoobrotowy w tej wersji przekładni przemysłowych występuje zawsze jako wał drążony. Wał drążony takiej przekładni przemysłowej można nasadzić na wał napędzanej maszyny, gdzie następuje przekazanie momentów obrotowych w Nm.

W tej wersji przekładnia przemysłowa CRLH posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło elastyczne palcowe czy inne sprzęgło elastyczne co w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe do przekładni zębatej reduktor a tym samy uzyskać inne całkowite przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia.

Mocowanie przekładni przemysłowej CRLH jest zawsze na łapach do konstrukcji maszyny

 

Przekładnie przemysłowe CRLHP Przekładnia zębata reduktor
wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie ramię reakcyjne (wahliwe)

CRLHP2

CRLHP2

Dwustopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe, wał wolnoobrotowy drążony, ramię reakcyjne (wahliwe)

Przekładnie przemysłowe CRLHP2 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: wahliwe - ramię reakcyjne * ilość stopni: dwa * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
CRLHP3

CRLHP3

Trzystopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały prostopadłe, wał wolnoobrotowy drążony, ramię reakcyjne (wahliwe)

Przekładnie przemysłowe CRLHP3 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: trzy * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowo stożkowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe CRLHP Cidepa o osiach prostopadłych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: dwustopniowe lub trzystopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach prostopadłych występuje zawsze przekładnia stożkowa i jeden lub dwa stopnie walcowe. Przekładnie przemysłowe CRLHP Cidepa występują zawsze z wałami wejściowymi pełnymi oraz wałem wyjściowym wolnoobrotowym drążonym. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału drążonego, według rysunku zamawiającego klienta. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor CRLHP europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie prostopadłe to znaczy pod kątem 90 stopni. Takie ułożenie wałów powoduje zmianę kierunku przeniesienia napędu i transmisji mocy. Wał wyjściowy wolnoobrotowy w tej wersji przekładni przemysłowych występuje zawsze jako wał drążony. Wał drążony takiej przekładni przemysłowej można nasadzić na wał napędzanej maszyny, gdzie następuje przekazanie momentów obrotowych w Nm.

W tej wersji przekładnia przemysłowa CRLHP posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło elastyczne palcowe czy inne sprzęgło elastyczne co w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe do przekładni zębatej reduktor a tym samy uzyskać inne całkowite przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia.

Mocowanie przekładni przemysłowej CRLHP jest zawsze na wale drążonym i kotwienie na ramieniu reakcyjnym. Takie posadowienia przekładni przemysłowej powoduje wahliwe układanie się na wałe napędzanym a tym samym zmniejszone naprężenia łożysk samej przekładni przemysłowej jak i również maszyny napędzanej

Przekładnie przemysłowe RL Przekładnia zębata reduktor
wały pełne, mocowanie łapy

RL2

RL2

Dwustopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe pełne, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RL2 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy pełen * mocowanie: łapy * ilość stopni: dwa * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
RL3

RL3

Trzystopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe pełne, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RL3 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy pełen * mocowanie: łapy * ilość stopni: trzy * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
RL4

RL4

Czterostopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe wały równoległe pełne, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RL4 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy pełen * mocowanie: łapy * ilość stopni: cztery * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe RL Cidepa o osiach równoległych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: dwustopniowe, trzystopniowe lub czterostopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach równoległych występują tylko stopnie redukcji walcowej o zębach skośnych jako reduktor walcowy dwu trzy lub czterostopniowy. Przekładnie przemysłowe RL Cidepa występują zawsze z wałami wejściowymi pełnymi oraz wałem wyjściowym wolnoobrotowym też pełnym. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału pełnego według rysunku zamawiającego klienta. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor RL europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie równoległe to znaczy oś wału wejściowego a oś wału wyjściowego są ułożone zawsze równolegle. Posadowienie wału wejściowego może być z prawej jak i z lewej strony korpusu przekładni przemysłowej. Podobnie jest z wałem wolnoobrotowym, też może występować po lewej lub po prawej stronie korpusu przekładni przemysłowej. Takie ułożenie wałów powoduje przekazanie napędu po osi wału wyjściowego. Wały wyjściowy i wejściowy w przekładni zębatej reduktor mogą być posadowione w tak zwanym układzie U lub Z (patrząc z góry), co stwarza różne możliwości przekazania napędu w różnych kierunkach. Z wału wolnoobrotowego wyjściowego można przekazywać momenty obrotowe i obroty poosiowo przez sprzęgło palcowe - coś w rodzaju motoreduktor ze sprzęgłem. Drugim sposobem może być zamontowanie koła łańcuchowego na wale wyjściowym przekładni przemysłowej i dalej w dowolnym ale poprzecznym kierunku przekazać napęd dalej na koło łańcuchowe maszyny. Takimi sposobami następuje przekazanie momentów obrotowych w Nm i samych obrotów.

W tej wersji przekładnia przemysłowa RL posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło palcowe czy inne sprzęgło elastyczne, które to w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych i tłumi drgania. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe do samej przekładni przemysłowej czyli zastosować inne niż nominalne silnika elektrycznego a wchodzące do przekładni zębatej reduktor, a tym samy uzyskać, całkowite różne przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia co ma ewidentnie wpływ na ostateczne obroty napędowe maszyny i przekazane momenty obrotowe.

Mocowanie przekładni przemysłowej RL jest zawsze na łapach. Takie posadowienia przekładni przemysłowej powoduje sztywne umocowanie do konstrukcji a z wału wolnoobrotowego napędowego jest dalej postępująca transmisja mocy jako napęd samej maszyny czy nawet kilku jednostek

 

Przekładnie przemysłowe RLH Przekładnia zębata reduktor
wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

RLH2

RLH2

Dwustopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RLH2 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: dwa * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
RLH3

RLH3

Trzystopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RLH3 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: trzy * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych
RLH4

RLH4

Czterostopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe, wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie łapy

Przekładnie przemysłowe RLH4 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: łapy * ilość stopni: cztery * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe RLH Cidepa o osiach równoległych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: dwustopniowe, trzystopniowe lub czterostopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach równoległych występują tylko stopnie redukcji walcowej o zębach skośnych jako reduktor walcowy dwu trzy lub czterostopniowy. Przekładnie przemysłowe RLH Cidepa występują zawsze z wałami wejściowymi pełnymi oraz wałem wyjściowym wolnoobrotowym drążonym. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału drążonego według rysunku zamawiającego klienta. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor RLH europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie równoległe to znaczy oś wału wejściowego a oś wału wyjściowego są ułożone zawsze równolegle. Posadowienie wału wejściowego może być z prawej jak i z lewej strony korpusu przekładni przemysłowej. Takie ułożenie wałów powoduje przekazanie napędu po osi wału wyjściowego. Wał wyjściowy wolnoobrotowy w tej wersji przekładni przemysłowych występuje zawsze jako wał drążony. Wał drążony takiej przekładni przemysłowej można nasadzić na wał napędzanej maszyny, gdzie następuje przekazanie momentów obrotowych w Nm.

W tej wersji przekładnia przemysłowa RLH posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło palcowe czy inne sprzęgło elastyczne co w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe - inne niż nominalne silnika elektrycznego a wchodzące do przekładni zębatej reduktor, a tym samy uzyskać inne całkowite przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia co ma ewidentnie wpływ na ostateczne obroty napędowe maszyny i przekazane momenty obrotowe.

Mocowanie przekładni przemysłowej RLH jest zawsze na łapach. Takie posadowienia przekładni przemysłowej powoduje sztywne umocowanie do konstrukcji a wał napędzanej maszyny może znaleźć swoje podparcie z jednego końca w ułożyskowanym wale drążonym w przekładni zębatej reduktor

Przekładnie przemysłowe RLHP Przekładnia zębata reduktor
wał wolnoobrotowy drążony, mocowanie ramię reakcyjne (wahliwe)

RLHP4

RLHP4

Czterostopniowe redukcyjne przekładnie przemysłowe - wały równoległe, wał wolnoobrotowy drążony, ramię reakcyjne (wahliwe)

Przekładnie przemysłowe RLHP4 napędzające maszyny jako napęd główny maszyn jako przekładnia zębata reduktor posiadają podstawowe parametry: * wał wejściowy pełen * wał wyjściowy drążony * mocowanie: wahliwe, ramię reakcyjne * ilość stopni: cztery * rodzaj przekładni: przemysłowa walcowa przekładnia redukcyjna o zębach skośnych

Przekładnie przemysłowe RLHP Cidepa o osiach równoległych występują jako reduktory walcowe dużych mocy w wersji: trzystopniowe lub czterostopniowe. W przekładni zębatej reduktor o osiach równoległych występują tylko stopnie redukcji walcowej o zębach skośnych jako reduktor walcowy trzy lub czterostopniowy. Przekładnie przemysłowe RLHP Cidepa występują zawsze z wałami wejściowymi pełnymi oraz wałem wyjściowym wolnoobrotowym drążonym. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wykonania wału drążonego według rysunku zamawiającego klienta. Takie rozwiązanie często ułatwia zaadaptowanie nowej przekładni zębatej reduktor do starej aplikacji lub ułatwia konstruktorom w projektowaniu nowych maszyn i urządzeń.

Przekładnia zębata reduktor RLHP europejskiej marki Cidepa posiada ułożenie wałów względem siebie równoległe to znaczy oś wału wejściowego a oś wału wyjściowego są ułożone zawsze równolegle. Posadowienie wału wejściowego może być z prawej jak i z lewej strony korpusu przekładni przemysłowej. Takie ułożenie wałów powoduje przekazanie napędu po osi wału wyjściowego. Wał wyjściowy wolnoobrotowy w tej wersji przekładni przemysłowych występuje zawsze jako wał drążony. Wał drążony takiej przekładni przemysłowej można nasadzić na wał napędzanej maszyny, gdzie następuje przekazanie momentów obrotowych w Nm.

W tej wersji przekładnia przemysłowa RLHP posiadająca wał wejściowy pełen, który umożliwia zastosowanie napędu silnikiem elektrycznym podłączonym poprzez sprzęgło palcowe czy inne sprzęgło elastyczne co w sposób wydatny kompensuje odchyłki wałów łączonych. Również dzięki wałowi wejściowemu pełnemu mamy możliwość napędzania takiej przekładni przemysłowej silnikiem poprzez przekładnię pasową klinową czy przekładnię pasową zębatą. Stosując przekładnię pasową na wejściu przekładni przemysłowej, możemy tym samym zmienić obroty wejściowe - inne niż nominalne silnika elektrycznego a wchodzące do przekładni zębatej reduktor, a tym samy uzyskać inne całkowite przełożenie do napędu maszyny czy urządzenia co ma ewidentnie wpływ na ostateczne obroty napędowe maszyny i przekazane momenty obrotowe.

Mocowanie przekładni przemysłowej RLHP jest zawsze na wale drążonym i kotwienie na ramieniu reakcyjnym. Takie posadowienia przekładni przemysłowej powoduje wahliwe układanie się na wale napędzanym a tym samym zmniejszone naprężenia łożysk samej przekładni przemysłowej jak i również maszyny napędzanej

Czy już używasz przekładnie przemysłowe - przekładnia zębata reduktor renomowanej marki europejskie Cidepa?

Zadaj pytanie z parametrami a otrzymasz ofertę!!

Instalowanie i eksploatacja przekładni przemysłowych wysokiej jakości to gwarancja poprawnego napędu maszyn!!

 

Przekładnie przemysłowe służą jako napęd główny maszyn z dużym obciążeniem. Przekładnie przemysłowe Cidepa wykonywane są na indywidualne zapytanie i zamówienie wg katalogu lub z niewielkimi modyfikacjami wedle potrzeb klienta i danej aplikacji.

Przekładnie przemysłowe posiadają korpusy żeliwne z możliwością posadowienia z trzech stron wału wejściowego

Wały wyjściowe wolnoobrotowe pełne lub drążone. Wały drążone przekładni przemysłowych z możliwością zainstalowania pierścienia zaciskowego na tzwany gładki wał 

Figury przekładni przemysłowych walcowych to walcowe reduktory o osiach równoległych lub przekładnie walcowo stożkowe o osiach prostopadłych

W zależności od aplikacji, obciążeń, ilości startów i ilości pracy godzin na dobę należy zwrócić szczególną uwagę na współczynnik pracy mechaniczny i termiczny

 

Zapraszamy Państwa do złożenia zapytania celem przedstawienia oferty na reduktor walcowy przemysłowy - przekładnia zębata reduktor, którego możemy dostarczyć z silnikiem i sprzęgłem czy też z przekładnią pasową pomiędzy silnikiem i napinaczem pasów (motor konsola) a reduktorem przemysłowym. Oczywiście możemy dostarczyć reduktor walcowy przemysłowy - przekładnię przemysłową bez silnika elektrycznego.

 

Reduktory walcowe przemysłowe - przekładnia zębata reduktor to produkt europejski marki Cidepa Syncron

Przekładnie przemysłowe czy przekładnia zębata reduktor z wałem pełnym lub z wałem drążonym
Napęd główny maszyn i urządzeń to odpowiedzialna jednostaka napędowa typu przekładnia przemysłowa czy przekładnia zębata reduktor wysokiej jakości to sukces

tagi:

Przekładnie przemysłowe, przekładnia zębata reduktor

Zapytanie o produkt

Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
@
Wygląda dobrze!
Pytający:
Wygląda dobrze!
Proszę wypełnić pole NIP.
Parametry motoreduktora, reduktora
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Potrzebne pliki:
Wygląda dobrze!

Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl