Motoreduktory i reduktory walcowe serii CF Cidepa o osiach równoległych, posiadają korpusy uniwersalne do montażu do konstrukcji maszyny. Korpus zawsze wykonany jest tak, że posiada łapy - z dwu stron po cztery gwintowane otwory a z przeciwnej strony przyłącza silnika czy innego napędu posiada otwory gwintowane montażowe wokół wału wolnoobrotowego (tylko z jedne strony tej czołowej). Dzięki temu istnieje możliwość zamontowania własnego kołnierza przyłączeniowego, który to pasowałby do istniejącej maszyny. Pomiędzy korpus reduktora walcowego a duży kołnierz mocujący należy zainstalować pierścień centrujący. Z uwagi na swoje właściwości montażowe czy przyłączeniowe motoreduktory CF posiadają różne oznaczenia.
Motoreduktory walcowe Cidepa o osiach równoległych
CFM - motoreduktor walcowy mocowany za łapy lub za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular) korpus uniwersalny
CFMB - motoreduktor walcowy mocowany za duży kołnierz lub za łapy - gwinty w korpusie
Reduktory walcowe Cidepa o osiach równoległych
CFMS - reduktor walcowy mocowany za łapy lub za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular) wraz z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny kołnierzowy
CFE - reduktor walcowy mocowany za łapy lub za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular) z wałem wejściowym pełnym
CFMBS - reduktor walcowy mocowany za duży kołnierz lub za łapy (gwinty w korpusie) wraz z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny
CFBE - reduktor walcowy mocowany za duży kołnierz lub za łapy (gwinty w korpusie) wraz z wałem wejściowym pełnym
Wał wyjściowy wolnoobrotowy drążony w serii motoreduktorów i reduktorów CF występuje jako podstawowa standardowa wersja. Natomiast wał pełen wyjściowy wolnoobrotowy występuje jako wersja do dokupienia, jako oddzielne wyposażenie każdego motoreduktora czy reduktora. Kupując motoreduktor czy reduktor z wałem drążonym można również zainstalować własny wał pełen o wymiarach do istniejącej aplikacji. Korpusy motoreduktorów serii CF są zawsze tak wykonane, że istnieje możliwość dorobienia własnego dużego kołnierza mocującego reduktor do maszyny. Duże kołnierze montażowe są dokręcane i odkręcane ale trzeba pamiętać o stosowaniu pierścienia centrującego pomiędzy korpus reduktora walcowego a duży kołnierz mocujący
Rozmiary reduktora walcowego CFM: 27; 37; 47; 57; 67; 77; 87; 97; 107; 127
Przełożenie: od 3 do 275
Moc silnika elektrycznego na wejściu przy 1500 obr/min: od 0,12 do 30 kW
Przyłączenie silnika: kołnierz IEC B5 lub wał wejściowy pełen
Mocowanie: łapy, duży kołnierz, mały kołnierz, wał drążony, ramię reakcyjne lub gumiblok
Większe motoreduktory CFM lub inny układ w opracowaniu na zapytanie
Korpusy motoreduktorów walcowych serii CFM Cidepa:
aluminiowe: 27
żeliwne: 37; 47; 57; 67; 77; 87; 97; 107; 127
Korpusy wykonane z żeliwa to duża sztywność konstrukcji a tym samym podwyższona żywotność motoreduktorów walcowych o osiach równoległych
Silnik elektryczny z przekładnią walcową płaską CFMS lub CFMBS to motoreduktor walcowy CFM Cidepa!!!