Motoreduktory ślimakowe MF i przekładnia ślimakowa ręczna MF Cidepa w obudowie żeliwnej

Motoreduktory ślimakowe MF Przekladnia slimakowa żeliwna

Przekładnia ślimakowa ręczna jako przekładnia samohamowna

Motoreduktor ślimakowy korpus żeliwny

Motoreduktor ślimakowy MF z przekladnia slimakowa żeliwna Cidepa
Motoreduktory pozostałe
Strona główna firmy Technical Grzegorz Tęgos

Wyszukaj motoreduktor – przekładnię

Wynik z wyszukiwania zostanie automatycznie dodany do formularza 'Zapytanie o produkt'. Jeśli chcesz otrzymać ofertę, prześlij zapytanie.

Motoreduktor, przekładnia walcowa, przekładnia ślimakowa Rysunki w: PDF, AutoCad dwg, SolidWorks sldprt, IGS igs

Przekładnia ślimakowa to para kół współpracujących ślimaka i ślimacznicy ułożyskowane i uszczelnione w obudowie oraz zalane olejem

Motoreduktory ślimakowe MF Cidepa to silnik z przekładnią ślimakową o napięciu zasilania 230v lub 400v a na zapytanie DC 24v lub 12v

Przekladnia slimakowa serii MF posiada w standardzie korpus żeliwny.

Przekładnia ślimakowa ręczna to taka przekładnia która na wejściu posiada wał wejściowy pełen. Na wał wejściowy pełen do napędu ręcznego można zainstalować koło z rękojeścią lub korbę. Przekładnia ślimakowa ręcznie napędzana siłą mięśni człowieka.

Przekładnia ślimakowa samohamowna to taka która nie pozwala napędzać się od strony wału wolnoobrotowego zdawczego. Samohamowność przekładni ślimakowej zależy od wielkości mechanicznej samej przekładni ślimakowej i jej wewnętrznego przełożenia. Nie jest to zależne od napędu, czy to jest przekładnia ślimakowa napędzana silnikiem elektrycznym czy tez przekładnia ślimakowa ręczna napędzana siłą mięśni człowieka. Jeśli wymagamy od przekładni ślimakowej samohamowności to zdecydowanie lepszym wyborem będzie przekładnia ślimakowa w korpusie żeliwnym. Dla zwiększenia pewności nieodwracalności przekładni ślimakowych możemy zastosować silnik z dodatkowym wyposażeniem czyli z hamulcem

Przekładnia ślimakowa to zespół kół zazębionych i współpracujących ze sobą, ułożyskowanych i osadzonych w korpusie. Element napędowy to ślimak a element zdawczy to ślimacznica. Korpus przekładni uszczelniony i zalany olejem

Przekładnia ślimakowa samohamowna i samohamowność przekładni ślimakowej wynika z przełożenia i wielkości samej przekładni ślimakowej
Motoreduktory ślimakowe i przekladnie slimakowe mogą być jako odwracalne, neutralne i samohamowne czyli nieodwracalne

tagi:

przekladnia slimakowa, przekładnia ślimakowa ręczna, przekładnia ślimakowa samohamowna, samohamowność przekładni ślimakowej, przekładnia ślimakowa to, motoreduktor ślimakowy w korpusie z żeliwa, przekladnie slimakowe

Zapytanie o produkt

Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
@
Wygląda dobrze!
Pytający:
Wygląda dobrze!
Proszę wypełnić pole NIP.
Parametry motoreduktora, reduktora
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Wygląda dobrze!
Potrzebne pliki:
Wygląda dobrze!

Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl