Motoreduktory i reduktory walcowo-stożkowe serii CK Cidepa o osiach prostopadłych z uwagi na swoje właściwości montażowe czy przyłączeniowe posiadają różne oznaczenia. Występują dwa rodzaje korpusów. Jeden z nich to łapowy a drugi w standardzie posiada otwory gwintowane wokół wału wolnoobrotowego z obu stron - tzw pendular. Do korpusu z wykonaniem pendular (mały kołnierz z gwintowanymi otworami wokół wału wolnoobrotowego z obu stron) można dokręcić duży kołnierz mocujący. Pomiędzy duży kołnierz mocujący a korpus reduktora jest potrzebny i jest używany pierścień centrujący
Motoreduktory walcowo-stożkowe Cidepa
CKM - motoreduktor walcowo-stożkowy mocowany za łapy
CKMB - motoreduktor walcowo-stożkowy mocowany za duży kołnierz
CKMP - motoreduktor walcowo-stożkowy mocowany za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular)
Reduktory walcowo-stożkowe Cidepa
CKMS - reduktor walcow-stożkowy mocowany za łapy z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny kołnierzowy
CKE - reduktor walcow-stożkowy mocowany za łapy z wałem wejściowym pełnym
CKMBS - reduktor walcowo-stożkowy mocowany za duży kołnierz z kołnierzem IEC B5 pod silnik elektryczny
CKBE - reduktor walcowo-stożkowy mocowany za duży kołnierz wraz z wałem wejściowym pełnym
CKMPS - reduktor walcowo-stożkowy mocowany za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular) wraz z kołnierzem IBC B5 pod silnik elektryczny
CKPE - reduktor walcowo-stożkowy mocowany za mały kołnierz (gwinty w korpusie wokół wału drążonego -pendular) wraz z wałem wejściowym pełnym
Wał wyjściowy wolnoobrotowy w wersji standardowej występuje zawsze jako wał drążony. Natomiast jeśli aplikacja wymaga wału pełnego, można taki wał pełen dokupić jako oddzielne wyposażenie. Również występuje możliwość wykonania wału pełnego do motoreduktora według własnych potrzeb już istniejącej aplikacji. Duże kołnierze mocujące do maszyny są dokręcane i odkręcane. Pomiędzy korpusem reduktora a kołnierzem mocującym występuje pierścień centrujący. Każdy we własnym zakresie może dorobić własny kołnierz mocujący czy wał pełen a wtedy uzyska motoreduktor z wałem pełnym i kołnierzem mocującym wg własnych potrzeb
Rozmiary reduktora walcowego CKM: 27; 37; 47; 57; 67; 77; 87; 97; 107; 127
Przełożenie: od 3 do 275
Moc silnika elektrycznego na wejściu przy 1500 obr/min: od 0,12 do 30 kW
Przyłączenie silnika: kołnierz IEC B5 lub wał wejściowy pełen
Mocowanie: łapy, duży kołnierz, mały kołnierz, wał drążony, ramię reakcyjne lub ramię podstawy
Większe motoreduktory CKM lub inny układ w opracowaniu na zapytanie
Korpusy motoreduktorów walcowo-stożkowych serii CKM Cidepa:
żeliwne: 37; 47; 57; 67; 77; 87; 97; 107; 127 (wszystkie korpusy żeliwne)
Korpusy wykonane z żeliwa to duża sztywność konstrukcji a tym samym podwyższona żywotność motoreduktorów walcowo-stożkowych o osiach prostopadłych
Silnik elektryczny z przekładnią walcowo-stożkową CKMS lub CKMBS czy CKMPS to motoreduktor walcowo-stożkowy CKM Cidepa!!!