Przekladnia slimakowa - Motoreduktory ślimakowe
Przekładnia ślimakowa ręczna lub do napędu silnikiem w korpusie żeliwnym
Przekladnie slimakowe samohamowne
Samohamowność przekładni ślimakowych w korpusie żeliwnym zależy od wielkości mechanicznej przekładni ślimakowej i jej wielkości przełożenia
Przekladnie slimakowe w obudowie żeliwnej odporne na warunki zewnętrzne.
Przekladnia slimakowa to układ pary kół współpracujących czyli ślimaka z ślimacznicą a ułożyskowane w korpusie żeliwnym, uszczelnione i zalane olejem.
Przekładnia ślimakowa ręczna jest na wejściu zakończona wałem wejściowym pełnym. Na wał wejściowy pełen przekladni slimakowej można zamocować do ręcznego napędu koło z rękojeścią lub korbę.
Jeśli zastosujemy przekładnię ślimakową samohamowną i wykorzystamy samohamowność przekładni ślimakowej to uzyskamy nieodwracalność układu napędowego w danej aplikacji
Przekładnia ślimakowa ręczna z wałem wejściowym pełnym dla napędu ręcznego
Motoreduktory ślimakowe 230v czy 400v a ich wybór jest zależny od napięcia zasilania. Motoreduktor ślimakowy to przekladnia slimakowa z silnikiem 230v lub 400v zasilane z gniazda lub poprzez falownik
tagi:
przekladnia slimakowa, motoreduktory ślimakowe, przekładnia ślimakowa samohamowna, przekładnie ślimakowe z korpusami żeliwnymi, przekladnie slimakowe